Ninna rakte en hånd ud i en hård tid

Ninna rakte en hånd ud i en hård tid

Med stærke kompetencer indenfor marketing og en svaghed kæledyr, nyder Ninna at være marketingfrivillig i vores kommunikationsteam. Til dagligt studerer hun erhvervsøkonomi på Aarhus BSS, men brænder for dyr og for at gøre en forskel.  

Det var i et presset efterår for vores kommunikationsteam, at Ninna kontaktede os med et tilbud om en hjælpende hånd. Hun har altid kendt til vores internat i Tranbjerg og tog affære, da hun hørte, at foreningen havde brug for hjælp. Vi tog derfor glade imod Ninna, som også hurtigt skulle vise sig at passe rigtig godt ind på holdet.

”Jeg er så taknemmelig for, at jeg har fået lov til at være en del af The Voice of Pets, og den store forskel organisationen gør”, fortæller Ninna, som gør en stor forskel for os. Foruden hendes faglige kompetencer og gode idéer, supplerer Ninna nemlig også vores kommunikationsteam med sit evigt gode humør og imødekommende personlighed.

Hun har derudover et stort hjerte for kæledyr. Hvis man spørger Ninna, så kan man ikke andet end at blive fyldt med glæde, når man er sammen med kæledyr. ”Kæledyr giver så meget ubetinget kærlighed, og tror altid på det bedste i os. De skal derfor også behandles ligeledes”, fortæller Ninna, og uddyber at ét af hendes bedste barndomsminder er at komme hjem fra skole og blive mødt af hendes pelsede bedste ven.

Denne positive forbindelse mellem mennesker og kæledyr, kalder vi for kæledyrseffekten – et koncept, som Ninna uden tvivl kan stå inde for. For hende er det bedste tidspunkt på dagen, når kommunikationsteamet besøger internatets kæledyr. De skal jo have taget billeder til en fremlysning, en adoptionsprofil eller til vores sociale medier. Her står Ninna altid klar til at tage en kat i favnen eller hilse på én af vores kaniner, som hun er så glad for.

”Jeg lærer så meget om forholdet mellem mennesker og kæledyr, og det er fantastisk, hvordan The Voice of Pets benytter netop denne relation til at hjælpe både kæledyr og mennesker i nød”, fortæller Ninna. Hun påpeger, at hun får rigtig meget ud af være marketingfrivillig – både fagligt og personligt. ”The Voice of Pets er en fantastisk arbejdsplads, hvor man bliver mødt med åbne arme. Jeg glæder mig altid til at komme afsted, og jeg går altid hjem med et smil”.

 

Denne hjemmeside bruger cookies for at sikre dig den bedst tænkelige oplevelse på vores hjemmeside. Ved at klikke videre på hjemmesiden, accepterer du vores brug af cookies.